CargoPlanning: platforma pentru transportatori a ajuns la comenzi de 7 milioane de euro

Startup-ul ieșean CargoPlanning, platforma care optimizează procesul de planificare a transportului de marfă, deschide un punct de lucru în București, la doi ani de la lansare.

CargoPlanning este o platformă online, colaborativă, care sprjina companiile care produc sau comercializează marfă în procesul de achiziție și planificarea a transporturilor, împreună cu expeditorii.

advertorial

Instrumentul oferă transparență și control în timp real a unei operațiuni de transport, de la crearea cererii până la căutarea și stabilirea furnizorului de transport și confirmarea că marfă a ajuns la destinație.

Branduri românești printre cei mai mari clienți ai platformei CargoPlanning

Platforma este dezvoltată de o companie de IT din Iași, Nima Software, iar în luna septembrie compania a fost selectată în cadrul programului de incubare Startarium Inc. inițiat de Impact Hub București, ca urmare a unei competiții la care au luat parte aproximativ 150 de alte afaceri.

Planurile de dezvoltare în cadrul acestui program vizează dublarea numărului de clienți și internaționalizarea business-ului, până în toamna anului viitor.

O data cu această etapă, o parte din echipă CargoPlanning s-a relocat în București, unde compania a deschis și un punct de lucru, prin care vor fi mai aproape de clienții și potențialii parteneri din zonă, dar și de locațiile din Europa vizate pentru extinderea afacerii.

„Începem al treilea an cu un obiectiv clar: să facem din CargoPlanning prima platformă de transport din România și printre primele opțiuni pentru companiile din Europa.

Motivația și energia noastră este alimentată și de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noștri, iar printre companiile care tocmai s-au alăturat nouă se număra Valvis Holding, deținătoarea mărcii de apa Aqua Carpatica, și cel mai mare producător de pavaje din țara, ELIS Pavaje”. a declarat Valerica Motoc, Sales & Operations Manager în cadrul CargoPlanning.

Pe lângă acestea, Vrancart Adjud, Delaco România și Auchan România utilizează în prezent aplicația, dar și cei mai importanți furnizori de servicii de transport din România.

De la lansarea în 2015, s-au înregistrat aproximativ 3700 de utilizatori, cu transporturi în valoare de peste 7 milioane de euro și 1 milion de tone de mărfuri/ bunuri tranzacționate prin intermediul platformei.

În cadrul platformei, un utilizator care produce sau comercializează mărfuri caută soluții de transport și planifică, împreună cu furnizorul, acest proces. În majoritatea cazurilor, aceste operațiuni se fac la telefon, prin email și se centralizează într-un excel sau agendă.

Aplicația optimizează aceste procese și oferă timp utilizatorilor pentru a se focusa pe alte segmente ale business-ului, creșterea calității livrărilor sau scăderea costurilor de transport și a timpului dedicat livrărilor.

CargoPlanning este un instrument necesar fabricilor și retailerilor (companii cu minim 10 transporturi zilnic), companiilor care administrează depozite și își doresc să dețină un control în timp real al camioanelor care încarcă și descărcă marfă și entităților care oferă servicii de transport.

Parteneriate strategice și dezvoltare internațională pentru 2018

Din punct de vedere strategic, până la finalul anului, compania estimează o creștere de 20% a tranzacțiilor de transport care se vor încheia în platformă.

Pentru anul 2018, echipă CargoPlanning își propune să stabilească parteneriate strategice cu organizații și consultanți în transport și logistică, parteneri cu care să accelereze creșterea pe piață din România și lansarea pe cea europeană.

„Acum ne concentrăm pe atragerea unor companii din România, cu peste 50 milioane EUR cifră de afaceri, cu care suntem în discuții avansate, companii de top din domeniul construcțiilor, automotive și producători de electrocasnice. Suntem interesați să luăm legătură cu afaceri conexe alături de care cu care să oferim o soluție completă potențialilor noștri clienți și alături de care să inovam în piață de digital logistics”, spune Valerica Motoc, Sales & Operations Manager.

comentarii

Tags from the story
Alte articole de Pinmagazine.ro

Relatiile economice romano-germane in regiunea Moldovei: Iasi, 31 octombrie 2016

Ambasada Germaniei in colaborare cu Centrul Cultural German Iasi organizeaza luni, 31...
Citește

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *