Loading Evenimente

Cu ocazia noului an școlar, echipa Vatra v-a pregătit un eveniment special: un curs gratuit de animație la care îl veți avea ca host și profesor pe Ciprian Adumitroaei, care vă va trece prin procesul de crearea unui personaj 3D, de la concept pana la implementarea sa într-un joc.

Absolvent al Facultății de Artă din Iași, Ciprian Adumitroaei este un artist care a evoluat firesc și natural spre animația 2D și 3D după un periplu prin grafică pentru televiziune, caricatură, sculptură tradițională, pictură, ilustrație digitală, și tehnologii interactive (VR-AR). Din experiența sa culegem:

Mobility Games
– Lead Artist
– Ilustrator 2D (cărți pt copii interactive)
– Animații Frozen – Free Fall

Evolve Media
– Lead Animator
– Generalist 3D

El este de asemenea absolvent al cursurilor de Animation Basics, Body Mechanics, Advanced Body Mechanics la „Animation Mentor”.

Unde va avea loc cursul?

La spațiul de coworking FabLab Iași, pe strada Rândunica, clădirea Tex 6, în sala 2.

Cursul va fi realizat în fiecare sâmbătă, de la ora 15:00, timp de minim 4 luni (în funcție de persoanele care vor participa).

Cum se va desfășura cursul?

Cursul va fi structurat in 2 părți(sâmbăta pară și impară), prima parte fiind de curs, urmată de sesiunea de feedback și sugestii.
*Deasemenea cursurile și feedback-ul vor fi publicate și pe youtube deoarece practica o veți face individual între ediții.

Ce am nevoie pentru curs, la curs?

Nevoie minimă de cunoștințe minime.
Un pic de timp liber și prezență.

Ce am nevoie pentru curs, la practica individuală?

Un pc sau laptop cu resurse minime sau echivalente cu:
Windows 7, procesor Intel i5 (2.5ghz), Geforce 470GTX si 8gb ram.

Ca software:
Primar: – Autodesk Maya 2018 și Unreal Engine
Secundar: – Substance Painter/Designer și Zbrush

*Unii pași pot fi săriți întrucât vei avea fișierele necesare, deja creeate și disponibile în curs, cum ar fi crearea UV-urilor.

Ce vei invăța la curs?

Pipline/Workflow
Pregătirea spațiului de lucru pentru acest context.
Planning, moodboarding și documentare.

Low Poly
De la concept la model high poly.
Tehnici simple de modelare în Zbrush sau cum să obții un model în Zbrush în cel mai scurt timp.
Topologie pentru deformare
Tehnici de retopo în Maya

Texturare
Noțiuni de bază (UVs)
Tehnici în Maya și Zbrush
PBR shader în Unreal Engine 4
Texturare în Substance Painter

Rigging – pregătirea modelului pentru animație
Concepte de bază
Pivots
Deformers
Skin Deformer
Bone placement
Tehnici de rigging în Maya
Epic Art Tools for Maya – soluție de autorigging

Animation
Concepte de bază ale animației
Diferențe și asemănări între animație 2d și 3d
Animație in Maya
Cinematic Animation vs Gameplay Animation

Implementare animații în Unreal
Prezentarea personajului în Unreal cunoscută dealtfel ca și distracție maximă în Unreal.
Deasemenea vei învăța cum să nu-ți fie frică de Unreal și cum să devii un pic programator.

animație

Intrarea este liberă pe baza acestui formular:

https://goo.gl/forms/51pVzWEODzYvhe032.
Va așteptăm cu drag!

Pentru mai multe detalii click aici.