Publicația industriei TECH regionale

Orange România anunță un nou Chief Marketing Officer

Orange România anunță numirea lui Pierre-Etienne Cizeron în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 16 martie 2020, înlocuindu-l pe Yves Martin, care va prelua un rol executiv în cadrul unei alte divizii a Grupului Orange.

Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de telecomunicații, Pierre-Etienne va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, cu accent pe convergența fix-mobil și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile. În acest  rol, Pierre-Etienne va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi membru al echipei executive a companiei.

Parte a echipei Orange din 2006, Pierre-Etienne a deținut mai multe roluri în zona comercială și de marketing și a lucrat în diverse piețe din America, Europa și Africa. În timpul mandatului său la Orange Egipt, în funcția de Chief B2C Business Units Officer, Pierre-Etienne a coordonat cu succes strategii cu impact pozitiv asupra veniturilor și în accelerarea adopției serviciilor digitale, pe o piață foarte competitivă.

Înainte de aceasta, în calitate de VP Consumer Marketing pentru Orange Group, a avut un rol semnificativ în sprijinirea activităților comerciale și de marketing ale filialelor Orange, inclusiv pentru România. De asemenea, a deținut funcția de Chief Marketing & Commercial Officer la Orange Caraibe.

Absolvent de MBA la HEC Paris, Pierre deține două diplome de master în marketing și telecomunicații.

Yves Martin s-a alăturat echipei Orange România în 2016 și a contribuit semnificativ la consolidarea poziției de lider a companiei prin crearea de oferte convergente atractive și o strategie digitală care a răspuns nevoilor în schimbare ale pieței locale. În timpul mandatului său, Yves a condus cu succes lansarea Orange Love, a unor produse și servicii inovative precum e-Sim, Number Share, strategia de marketing pentru 5G, precum și campanii remarcabile de comunicare, care au consolidat poziția de lider a brandului Orange.

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.