Orange România anunță un nou Chief Marketing Officer

Orange România anunță numirea lui Pierre-Etienne Cizeron în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 16 martie 2020, înlocuindu-l pe Yves Martin, care va prelua un rol executiv în cadrul unei alte divizii a Grupului Orange.

Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de telecomunicații, Pierre-Etienne va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, cu accent pe convergența fix-mobil și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile. În acest  rol, Pierre-Etienne va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi membru al echipei executive a companiei.

Parte a echipei Orange din 2006, Pierre-Etienne a deținut mai multe roluri în zona comercială și de marketing și a lucrat în diverse piețe din America, Europa și Africa. În timpul mandatului său la Orange Egipt, în funcția de Chief B2C Business Units Officer, Pierre-Etienne a coordonat cu succes strategii cu impact pozitiv asupra veniturilor și în accelerarea adopției serviciilor digitale, pe o piață foarte competitivă.

Înainte de aceasta, în calitate de VP Consumer Marketing pentru Orange Group, a avut un rol semnificativ în sprijinirea activităților comerciale și de marketing ale filialelor Orange, inclusiv pentru România. De asemenea, a deținut funcția de Chief Marketing & Commercial Officer la Orange Caraibe.

Absolvent de MBA la HEC Paris, Pierre deține două diplome de master în marketing și telecomunicații.

Yves Martin s-a alăturat echipei Orange România în 2016 și a contribuit semnificativ la consolidarea poziției de lider a companiei prin crearea de oferte convergente atractive și o strategie digitală care a răspuns nevoilor în schimbare ale pieței locale. În timpul mandatului său, Yves a condus cu succes lansarea Orange Love, a unor produse și servicii inovative precum e-Sim, Number Share, strategia de marketing pentru 5G, precum și campanii remarcabile de comunicare, care au consolidat poziția de lider a brandului Orange.

De | 2020-02-25T20:10:16+02:00 25 februarie 2020|Categorii: Tendințe și analize|0 Comentarii

Despre autor:

Lasa un comentariu