Publicația industriei TECH regionale

WINE TECH

Salut! Sunt Yvona Mardare și te invit la #FabLabIasi, să trăim o nouă experiență cu și despre vin – WineTech.

Eu și echipa mea vom transforma acest spațiu într-o zonă de Wine Festival, în care fiecare participant va putea degusta peste o sută de vinuri!

Odată ce vei păși aici, vei simți neapărat nevoia să rămâi pâna la final, pentru a putea degusta toate vinurile si bunatațile alese cu grijă, pentru această zi.

Cuvintele cheie ale noului concept sunt:
Vin, Relaxare, Socializare, Food Corner si…Tehnologie.

Care ar putea fi legătura dintre vin și lumea digitala? În primul rând revoluția tehnologică recentă a îmbunătățit enorm calitatea vinului. De la folosirea dronelor pentru a proteja și monitoriza via până la temperaturile controlate din crame și aplicațiile care printr-o simplă scanare a etichetei îi permit consumatorului să verifice calitatea, prețul și tipul unui vin. Suntem înconjurați de tehnologie iar lumea vinului nu va mai fi niciodată la fel.

O serie de IT-iști de succes atât la nivel internațional cât și la noi în țară s-au retras din fața calculatorului folosind algoritmii din programare și gândirea analitică pentru a crea un vin care să revoluționeze gustul consumatorului. Un consumator informat, educat și modern care a contribuit la creșterea comerțului online de vin cu 600% din 2006 până acum atingînd o valoare de 4.3 miliarde euro. 11% din vinul cumpărat în UK este achiziționat online în timp ce în Italia doar 0.2% ceea ce înseamnă un imens potențial de creștere pe acest segment. Deja marile magazine online care vând fie vin foarte ieftin, fie vin foarte cunoscut, întâmpină o concurență serioasă din partea magazinelor online boutique care se concentrează pe o selecție atentă a vinurilor de calitate, pe un palier de preț mai generos.

500.000 de utilizatori își publică zilnic opiniile despre vinuri folosind o aplicație care a construit cea mai mare comunitate a consumatorilor de vin având peste 10 milioane de membri. Niciodată cramele nu au avut o expunere mai mare însă, în același timp, niciodată nu au mai fost atât de multe crame producând un vin atât de bun calitativ. Cea mai mare influență asupra consumului de vin o au părerile criticilor și a prietenilor pasionați de domeniu, deciziile de cumpărare fiind prea puțin influențate de reclame. Toate acestea în contextul în care 50% dintre consumatori ar distinge foarte greu un vin care costă 3 euro, de unul care costă 25. (sursa: https://www.slideshare.net/gummyindustries/5-digital-trends-in-the-wine-market-77208341)

E timpul ca toate aceste aspecte să fie puse în discuție și să cunoaștem atât oamenii din lumea vinului cât și pe cei din lumea tehnologiei. O tehnologie omniprezentă, un comerț online în plină dezvoltare, canalele de distribuție în continuă transformare și o abordare personalizată prin intermediul social media. Adică WineTech.

Bilete online: http://yvonamardare.ro/winetech/
Pret: 60 lei
Tu vii?
Eu vin!

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.